T-mobile gaat verder als Odido
T-Mobile gaat in Nederland verder als Odido. Dat is de nieuwe naam van T-Mobile Nederland en Tele2 Mobiel. Het bedrijf zegt het radicaal anders te gaan doen dan concurrenten. Abonnementen gaan op de schop waarbij contracten zonder datalimiet de standaard worden, er komt een klachtenservice voor slecht bereik en het bedrijf gaat sport promoten.
Eind 2021 verkocht het toenmalige moederconcern Deutsche Telecom de Nederlandse tak voor 5,1 miljard euro aan het Britse investeringsfonds Apax en het Amerikaanse fonds Warburg Pincus. Odido wil zich nu met de naamswijziging positioneren als een onafhankelijk Nederlands merk. Onder de nieuwe slogan ‘Het kan ook anders’ zet de provider in op een hogere klantvriendelijkheid dan concurrenten. De merken Ben en Simpel blijven wel bestaan en ook Tele2 Thuis blijft zo heten.
Onbeperkt data en bellen wordt bij de aanbieder de nieuwe standaard. ‘Iedereen moet altijd in verbinding kunnen staan en zich geen zorgen hoeven maken om datalimieten’, licht de aanbieder toe. Klanten krijgen de keuze uit vier verschillende onbeperkt abonnementen, welke onderling verschillen in maximale snelheid en prijs.
Voor meer informatie over de consequenties voor uw zakelijke Odido abonnementen kunt u contact met ons opnemen.